Kunnon Startti.
   

Ryhmien esittely

Kunnon Startin ryhmätila Kunnon Kehossa toimivat ryhmät ovat aina pienryhmäharjoittelua (max 15 hlöä), ohjaajina erikoiskoulutetut fysioterapeutit ja koulutetut personal trainerit. Ryhmät ovat siten turvallisia ja harjoittelu voidaan kohdentaa jokaisen henkilökohtaisten tarpeiden mukaan.

Keho kuntoon

Treenissä kuntoillaan eri välineitä apuna käyttäen, muun muassa kahvakuulalla. Ohjaaja ft Pirjo Koskinen.

Dance Party

Dance Party -tunnilla pidetään hauskaa ja tanssitaan latino- sekä pop-musiikin tahtiin helpohkoja ja vauhdikkaita tanssikoreografioita. Tunti sopii kaikenkuntoisille. Ohjaaja pt Riikka Lausniemi.

Circuit

Kiertoharjoitteluna monipuolisilla välineillä. Haastetta kehon hallinnalle, tehokasta lihastreeniä myös syville lihaksille, sykettä sopivasti ja hyvät liikkuvuusharjoitteet. Nopeustreeniä unohtamatta! Voit tehdä kuntosi mukaan! Ohjaaja ft Teija Simola.

Kehonhuolto 60+

Kevyttä jumppaa tasapainoillen, syviä lihaksia aktivoiden sekä liikkuvuuksia ylläpitäen ja venytellen. Ohjaaja ft Satu Jauho.

Kehonhallinta

Pilates-tyyppistä jumppaa kevyesti koko vartalon hallinta huomioiden. Kesto 45 min. Ohjaaja ft Satu Jauho.

Venyttelyrentoutus

Nivelten liikkuvuuksien ylläpitoa ja parantamista, lihaskireyksien vähentämistä ja rentoutumista eri tekniikoilla hengitys huomioiden. Kesto 45 min. Ohjaaja ft Satu Jauho.

Physio-Pilates

8 kerran kurssi perinteistä Pilatesta, johon on lisäksi yhdistetty fysioterapeuttinen osaaminen. Kehon lihasten ja nivelten tasapuolinen käyttö mahdollistaa yliaktiivisten lihasten rentoutumisen ja keskivartalon ryhtiä tukevien lihasten vahvistumisen. Kehonhallinnnan parantumisen kautta oma hyvinvointi paranee. Ohjaaja ft Tuija Jokinen.

Niska- ja selkäkipukurssi

5 kerran kurssi, joka alkaa, kun ryhmä on täyttynyt. Ohjaaja ft Tuija Jokinen.

Äijäjumppa

Äijäjumppa alkaa kuntosalilla ma 24.9. klo 19:15. Jumppa siirtyy myöhemmin Keho-tilaan. Ohjaajat ft Pirjo Koskinen ja ft Teija Simola.

Kunnon piiri

Kuntoilua kiertoharjoitteluna erilaisin välinein koko keholle. Ohjaaja pt Emppu Koivula.

HIIT

HIIT eli High intensity interval training on tehokas ja intensiivinen hapenottokykyä ja lihaskuntoa parantava intervallitunti. Kovatehoiset ja palauttavat työosuudet vuorottelevat. Tunti sopii perusterveille ja -kuntoisille. Ohjaaja pt Riikka Lausniemi.

 

   
Kunnon Startti.